No niin. Nyt se on käsillä taas. Vuosi vaihtuu, meitin pitää taas opetella vuoden ajan kirjottamaan uusi luku papereihin. Kaksituhattakymmenen. - Miksi tämä on iso asia? Noh, päästäänhän me vihdoin eroon niistä viheliäisistä nolla-luvuista, jotka melkein tuhosi koko maailman tietoliikenteen ja elektroniikan ja sairaalatkin melkein räjähti ilmaan. Ja onhan se aika hurjaa että ollaan eletty kahella vuosituhannella (paitsi ne jotka ovat syntyneet 2000-luvulla. Luuserit!), ja niinkin pitkään että päästään jo kymmeniin.

Mutta mitä tässä on nyt loppujen lopuksi tapahtunut? Onko esimerkiksi muoti muuttunut kamalasti kymmenessä vuodessa? Pitää varmaan vielä odottaa että näkee sen vaihtelut (vertaa 1920-30-luvut  vs. 1950-luku. ...No nyt joku käy väittämään että 1920 vs. -30 -luvuillakin oli vaihtelua, mutta ei tartuta pikkuasioihin...). Mitäs uusia juttuja on tullut viihteeseen & elektroniikkaan? No okei, 3D hyppäs taas kankaalle, ja onhan noi mitkä-lie HD:t ja muut keksitty. Joskin mä en oo niist viel päässy nauttimaan ku aion käyttää vanhaa pientä telkkuani niin pitkälle kunnes se joskus posahtaa... Mut kukaan ei oo viel jutellu ufoille enkä mä vieläkä pääse nauhottamaan unistani kotivideoita! Pöh!

...Mut mitäs väliä? Eiks elämä oo elämää ja koko ajanhan me täs muututaan. Näin just jotain vanhoja valokuvia. Olin teini ja perheen kanssa Kanarian saarilla. Joku oli napannu musta kuvan, missä oon uimapuvussa jossain vesipuistossa, oon laskenu mäestä ja vien sellasta isoa laskuria sivummalle... Muistan että olin kauhuissani siitä että joku nappas musta kuvan, ja hyi miltä näytin... Paitsi nyt katoin sitä ja olin ihan ihmeissäni et kuinka laiha olin ja mitä ihme rumaa tossa vartalossa muka oli? ...Heh, no, jälkiviisaus on sitä yleisintä sorttia, eikö? ;)


Kaikkea on tapahtunu tässäkin joulukuun lopussa, mut koska oon toooosi laiskalla päällä, ni kertaan vaan ranskalaisin viivoin muutamia kohokohtia (no, varmaan listaan kaikkea arkistakin, mutta katsoo nyt...)

- Kipan, Netan, ja erinäisten Hännikäisten kaa vietettiin pikkujouluiltaa. Pelattiin ehkä aika monta erää Buzzia joista voitin ehkä aika monta erää ;D Seikkailtiin myös Lahen suunnassa ja valokuviakin taisi illalta tulla muutama... hih!

- Kävin vahtiin Väinöä ja Iidaa parin päivän ajan. Ekana päivänä (niinku Kaisa naamakirjassa kertoi) rikkoutui jäälyhty ja nestesaippua-annostin, sekä oli kakkaa sohvalla. Heheheh! Iltapäivällä käytiin shoppailemassa, mä ostin vikan joululahjat.

- Nea ja Tuula oli mukana tonttuilukierroksella, eli jaettiin Järvelän kamujen (tai niiden porukoiden) laatikoihin joulukortit. Mä ajoin piiiitkästä aikaa, ja vähän poltin kumia (jos se on mahollista lumella) ja muutenki olin aika huono kuski. Mut kukaan ei kuollu! ;P

- Joulua meillä porukoiden ja mun kaa vietti mummu sekä Elisa ja Tuomas. Jouni ja Netta kävi moikkaan ja haki & toi lahjoja. Kirppu-kisu taas innostu kuusesta ja on nyt repiny kaikki pallot alas joihin se vaan ylettää. Piku on normi-Piku, mitäs siitä ny sanois...:]

- Lahjoiksi sain esimerkiksi Aku-taskareita, Roope Setä -lehden vuoden tilauksen, jouluoluen, Cranfordin naiset -dvd:n.... sekä Pleikka3:n, ja siihen Wall-E-pelin (jota oon pelannu varmaan joka pv mutten vielkä oo päässy läpi! mahtis!) ja ite ostin vielä SingStarin! :D

- Kävin Tuulalla lauantaina vähän maistaan glögiä ja puhuun syvällisiä. Päädyttiin Alan Mestaan, jossa näin tuttuja. Seuraavana päivänä ei ollu krapulaa!...

- ...mikä oli hyvä, koska vietiin mummu kotiinsa porukoiden kaa, (mä kävin ostaan viel yhen levyn SingStariin), ja sit leffaan! Joskin porukat ku halus nähä Täällä Pohjantähden alla, ni mä päätin käydä yksin kattoon Pientä Säätöä, mikä oli kyl hauska leffa! :D Suosittelen (joskin en ehkä kestä sitä, että mulla ei ollu opiskelijakorttia mukana ja jouduin maksamaan siitä 10,50e)... Siin oli myös kohtaus missä naisystävät puhu keskenään asioita...Niin Sinkkuelämää. Niin meitä (jolla tarkotan jengiläisiä)! ;D

- Vähän kipeilin. Tai pikemminki olin tunkkanen ja väsyny ja otin parina päivänä kuumaa lääkejuomaa. Mut onneks oli koulukirjoja (The Grapes of Wrath. Aaaargh kuinka pitkä se kirja on!), Wall-E-peli ja taskareita. Ja tietty kauheesti kaikkee syömistä. Enhän mä tääl teekä muuta ku syön ;}

- Pikun kaa tarvottiin umpihankea. Harkitsin jo siihen istumaan jäämistä, luovuttamista, lepäämistä lumessa...Mut sit mietin et oon ollu vähän flunssassa, ja täst ois kuitenki viel matkaa jäljellä auratullakin tiellä ennen kuin pääsis kotiin, ni ei voi jäädä tähän! Ja niin selvittiin. Ja sydän löi miljoona kertaa minuutissa ;P


Huomena uuden vuoden aatto! No daa X) Meen viettämään sen eka pulkkamäkeen Järvelään, ja sit siihen naapuriin Tuulalle. Toivottavasti mahollisimman moni ystävä ehtis käymään mäessä, Tuulalla tai ees paikallisessa (ei viel tiedä et oisko se Bule vai Mesta...) - ja voishan sitä hyvällä tuurilla nähä lisää niit kavereita sit illalla tosiaan, jos joku muukin ois keksiny et vuosi voisi vaihtua pubissa. Eheh! ;D

...Lisää tekstiä ehkä joskus kesäkuussa. Tai kuvia, jos saisin vaikka ostetuksi Kärkkäiseltä samanlaisen halvan mutta kaiketi hyvän kameran kun mitä iskä osti joululahjaks näille.... Kukas lähtee mun kaa aleihin! Ja Kärkkäiselle?!?? :D:D:D:D 


Hyvää uutta vuotta kaikille! <3