Pitää vaan mainita, että MENIN laitokselle iltapäiväluennolle (luovutin aamuluentojen ideasta), olin jopa ajoissa - mut luin sattumalta vaan joltain ilmotustaululta et just se kurssi oliki siirretty maanantaille! HAH!...Well, kuiteski. Aattelin palata kämpille, mutku kerran olin pukeutunu hienosti (eli johkuun muuhun ku kotihousuihin ja t-paitaan niinku yleensä), ni päätin mennä shoppailemaan Galeriaan!hih... Oli muuten kevättakki ekaa kertaa nyt päällä; talvitakissa oisin kuollu :D
Soitin Marianan seuraks, ja lopulta päädyttiin ostaan samat kesäkengät (29zl, ei paha, ei paha); sellasta mustaa pitsinnäköstä, ekstramukavat. Sit ostin beigen talvitakin missä ihana kokonainen valkonen karvasisus...Olin ihaillu sitä jo talvella mutten jostain syystä ostanu - nyt makso noin 60zl. Mariana löys itelleen viel ihanan paitamekon; mäki kokeilin mut ei ihan menny meikäläiselle... ;P
(Ostin lohdutukseks suklaapatukoita ni ei varmasti mahukaan!)
Eli eli: shoppailun saldo oli kesäkengät joita en voi pitää viel pariin kuukauteen, ja talvitakki joka odottelee Joensuun kovia pakkasia. Hurraa! ...Ostamatta taas jäi kevätkengät - mut mulla oli päällä mun toiset farkut jotka on melko pillit, joten siihen ku lisää mun hessujalat ni mitkään kengät ei näyttäny hyvältä...pyh! Pitää varmaan ostaa leveneviä housuja ja yrittää sit uusiks? :) Sit pitää viel saada musta kauluspaita, jota voi käyttää juhliin mennessä sekä vaikka teatteriretkellä tms paremmassa tilaisuudessa. Saatava on; bilepaitojaki jotenki ainaa kaipaa lisää!! XD
Noh, yritetään uusiks vaik ens viikolla tai ens-ens viikolla tai tai tai.

Tänään sit bileet ku Jasna palas :) Ostin punaviinii ja sit vodkaa+kokista - korkkasin jo kokispullon ni sehän sit on juotava, ettei mee hiilihapot. Huomena sitä paitti en oo koulua mulla...paitti illalla olis spinning Kellyn kaa, mut siihen on aikaa.

...Apua tulkaa joku siivoomaan mun huone!! Noh, nyt on ihan parasta et Jani tulee, mun on PAKKO siivota se viimestään torstaina! HEI! Hyvä idea - "viimestään torstaina" siis tarkottaa ettei mun tartte nyt siivota! jihuu!!! moi.