Joo, ihan hyvä muistutus, Silvi ja Sanna, että kortteja vois lähettää... ;) Eiks niihin yleensä uppoo aika iso lohko lomabudjeteista? :D Ja kyllä, laitoin nyt kaikille irkuille sellasen hauskan, kohteliaan mutta erittäin selvän viestin, missä suoraan kysyin että voidaanko tulla teille yöksi. Toivottavasti vastaavat! ;)


Niin, ja nyt, lukijani; koska olen hukannut mun osoitekirjan :/ niin pyydän haluavia laittamaan osoitteensa mun sähköpostiin ******.fi tai ******! (6.11.2009 : Googlasin nimeni ja siellä tuli täällä ollut sähköpostiosote esiin. Että taisinpa poistaa nämä...:D)

...En lupaa korttia ihan kaikille Pertti-Kullervoille ja Viola-Sirpoille, mutta ainaki voisin saada jonkinlaisen, päivitetyn, osoitepankin jonneki ylös! :D Lupaan käyttää niitä vain hyvin aikein :P Ja saa ihan henk.kohtasesti tai vaikka kännykkään laittaa osotteensa myös - tällä hetkellä mulla on jengiläisten osotteet kalenterissa mökkireissulta, sekä Kipan osote muistissa (jos numero oli 91??), sekä Elisan&Tuomaksen koska sitä just jouduin kyselemään... Jounin osotteessa oon iteki asunu mutten vaan muista, hihih! Porukoiden ei myöskään tarvi muistuttaa omastaan, enköhän mä sen muista ;)

Mutta valitettavasti kaikkien mainitsematta jättäneiden (vanhat) osoitteet olivat siinä hukkuneessa osoitekirjassa, öööööö!


Eli jos haluaa saada kortin Irlannista tai jouluna tai joskus, niin laittakaa niitä tietoja mulle spostiin kiitos! :D