Okei, olen kamala maanpetturi ja vanhemmilleni varmasti häpeäksi (siis tämän toki kirjoitin ihan vitsillä. Vaikka nyt alkoi pelottamaan...), mutta nykyään olen usein uneksinut siitä, että olisinkin syntynyt brittiläiseksi.
Kuuntelen Lily Allenin kappaletta Knock 'Em Out, jossa on juuri se aksentti mikä mulla voisi nyt olla. Huoh.

Enkkulaisten Giggling Marlinissa järkätyt bileet 4.12.

Mutta ennen kuin alan selittämään bileistä, pitää mainita se, että käytiin tukien ja veronpalautusten aiheuttamassa huumassa syömässä Amarillossa! :D Mikä oli ihan mahtavaa; olipa kamalasti rahaa tilillä - joskin se hupeni sitten vuokranmaksun ym jälkeen. (On siellä vieläkin jotain, vanhemmat.) Pienen kävelykierroksen (ja niineespäin; asianomaiset varmasti muistaa missä käytiin) jälkeen söin vielä uskomattoman ihanaa mutakakkua minttusuklaajäätelön kera Hyveessä (eli melko sama kuin Houkutus; jos ootte täällä kyläillessä siellä käyneet, tiedätte)... Lisäksi tilattu vaniljainen aitosuklaakaakao oli AIVAN LIIKAA sen kakunpalan päälle! XP

Kutsuin sitten ihmisiä tänne aloittelemaan illemmalla, lupasin viinoja ja muuta. Ihmiset saapui paikalle, ja esim suunniteltiin mun huoneen tulevaa ulkonäköä ja teemaa ;) Unohdin tarjota ostamani rypäleet, en ehkä tarjonnut niitä viinaksiakin.  Tiedän, olen tosi huono emäntä. Haluisin olla parempi. Mutta ei sille mitään voi, että viihtyy vaan paljon enemmän vieraana (määrättävänä) kuin emäntänä (tekemisen keksijänä eli määrääjänä) .Itelleni riitti kyllä punaviinipullo ja jotain shotteja mitä nyt tarjottiin mulle - - Jatkettiin alottajaisia Janilla, ku Katja-kämppiksen piti mennä ajoissa nukkuun. ...Siellä Janilla olin sitten jo aika hyvässä kunnossa. Pitää iteki ihmetellä miten portsari päästi mut sisään, lopulta ku Giggliniin päästiin.

Tuli tanssittua pohkeet ihan jumiin (kaheksi päivää), ja tuli vähän hikih. Mutta; suuri uutinen:

Siellä oli Renny Harlin.

Heheh!! :D Aika hauskaa, Renny Harlin meitin enkkulaisten torstai-bileissä. Emmä muista oliko siellä koko baarissa kovin monta muuta ihmistä; meitä echolaisiakin taisi olla aiva vähän. No joo; ei ole kovin selvää muistikuvaa sieltä :D - en edes tiedä, sitten kun Rennyn olin spotannut läheltä tanssilattialla, että jatkoinko tanssia ja seurasin niiden seuruettä sivusilmällä, vai pysähdyinkö ja tuijotin siinä seisoen kuin mikäkin hullu. Heheh. :D

No joo, siiiiis onhan tässä ennenki julkkiksiä nähty. Mutta on se aina niin kivaa ja ihmeellistä, pihih! :P