Heh, vietänpä vähän aikaa nyt vastaamalla Miian haasteeseen - on tää varmasti järkevämpää ajankäyttöä kuin eilisen puuhastelut; heräsin kyllä 10:30 kattomaan McLeodin tyttäret, mut sen jälkeen juutuin iltakymppiin asti kattomaan Lauralta lainatulta dvd-boxilta kakkoskautta sarjasta Gilmoren tytöt... Ja oikeastaan pelkästään sen takia, että pääsisin kuolaamaan Jessiä eli Milo Ventimigliaa!! ...aluks jopa kelasin ohi kaikki hetket jolloin kyseinen sokeripala ei ollu ruudussa, mut sit kone tai levy kapinoi, ja lopuks kattelin ne muutki kohtaukset...heheh!

 

"Kun tämän palkinnon saa, niin täytyy tehdä seuraavat 7 kohtaa."

1. Kiitä sitä, jolta sait tunnustuksen.

2. Kopioi kuva ja liitä blogiisi.

3. Laita linkki, keneltä sait tunnustuksen.

4. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä.

5. Anna tunnustus seitsemälle.

6. Linkitä nämä blogissasi.
 

7. Kerro näille seitsemälle tunnustuksestasi.

 

1) Kiitoksia tunnustuksesta, Miia ;D Sun blogia on tosiaan hauska lukea, koska iteki haaveilen Uudessa Seelannissa asumista!...Tosin myös alkaa vähän pelottaa, ku mulla ei sit ois siellä ketään tuttua (ellei hyvin käy ja joku kaveri lähtee mukaan), ja mulla ei oo myöskään mitään käytännönläheisiä koulutuksia, eli sitte jonneki kamalaan työhöön kamalalla palkalla - jei. Mutta siitä huolehditaan sitte ku on sen aika! Tässä piti kiittää sua! :D

2) Hahah, mitä te ette vielä tietäis?! ;)

- Mä alotin tänä kesänä enkunkielisen blogin erasmus-kamuja varten. Aattelin, että se ois sellanen enempi yksityinen, enkä ooka kertonu siitä vielä ku kahelle kamulle, neki on kämppikset. Vielä on suunnitelmissa kertoa blogista noin kolmelle kamulle... En oo kirjottanu siihen ku kaks kertaa, pitää yrittää olla vähän enempi aktiivinen.

- Kaikissa ohjelmissa ja elokuvissa pitää olla silmänruokaa! ...No ei ehkä kaikissa, esim Simpsonit menee ihan huumoriarvonsa takia ;P Mut ihastumiskohtaukset (siis kohtaukset, joissa tajutaan/näytetään ihastuminen) on ihan parhaita, ja mä hykertelen sohvalla ihan täpinöissäni, jos joku Nick Ryan kiertää Tessiä ja kyselee että "ootko nyt varmasti päässy yli Alexista?"..... XD

- Pelkään puhua enkkua. Joo, enkunopiskelija vuosimallia viisi... Menin Puolaan, koska tiesin että siellä joudun puhumaan ja paljon. Mun enkuntaitoja kehuttiinki, ja olin aina välillä tosi ylpee (ja itseriittoinen?) ku olin oikeesti hyvä! Mutta sitten välillä vaan söpersin enkä saanut suustani mitään järkevää ulos... Suomeen tullessani olen taas hiljentynyt... Heh, kohta pitäis prosemmatunnilla eka esitellä oma tuotos, ja myöhemmin opponoida toisen työ, eli "pääsee" puhumaan enkkua kaikkien edessä....eeeeeeiiiiih! - miksen mä vois jutskata itä-eurooppalaisten kanssa sellasessa tilanteessa missä ei ole mun hyvä-enkku-ystäviä mukana?  -paineita...

- Piti varmaan jossain vaiheessa alkaa kuntoilu, kun meillä on tulossa taas tyttöjen pikkujouluviikonloppu Tampereella, enkä taas olisi halunnut olla se iso tyttö joukosta... Mutta enpä ole käynyt edes kävelylenkeillä, ja oon nakertanut vaan herkkuja. - - - Ei siinä muuta, kun ystävien kesken kuitenkin ollaan ja peilistä jos näkyy vaan nassu niin muu unohtuu, mutta ne valokuvat mitkä ilmestyy sitten naamakirjassa...kun viime vuoden kuvissakin olin ihan kamala :/

- Mulle ei ikinä, ikinä, ikinä-ikinä tule lapsia, mutta olen suunnitellut kuitenkin tyttölapsen nimen. Kun se toimisi englanniksi ja suomeksi! ...Omasta mielestäni miehekkäitä, nättejä ja käytännönläheisiä enkku-suomi- poikien nimiä ei ole olemassakaan! Siis sellaisia, mistä ei mulle tulis mielikuvia ja muita. Mutta siis saisinko vielä sanoa ETTEN IKINÄ TEE LAPSIA; EN IKINÄ!!

- Mä haluisin tosi paljon tanssimaan (vaikkei mulla mitään vaatteita olis, oumaikaad!), mutta olen jo pari kertaa hylännyt tosi hyvän tarjouksen (ssooooriiii tiedät kuka oot!), koska oon ollu kipeä/väsynyt/yöpaidassa/menossa kotiin. Siis mut saa kyllä tanssimaan, mutta toooodella huonolla onnistumisprosentilla jos ei "varaa mun seuraa" noin päivää ennen (äää kuulostaa tosi itsekeskeiseltä!) - siis mun pitää henkisesti valmistua bile-iltaan (spontaanius toimi vain Puolassa).

- Bilefiilikseen mut saa soittamalla Xen Cafen Lauantai.

3)  Noniin, nyt pitäisi koukkia pari kalaa pyydykseen... En uskalla näin julkisesti julkaista kaikkien blogiosoitteita, mutta kutsuja osallistumaan lähtee kyllä...:D

- Heheh, sainpas ajan kulumaan! ;)