Palattuani Tampereelta hengailin Kärkölässä yön, ja Jounilla kylässä Lahdessa toisen. Tiistaina tulin Jojeen, mutta kamala väsymys päällä, ja päädyinkin nukkumaan päiväunia. Illalla vuorossa oli hauskaa eli

Jenna piti synttärijuhlansa 18.11.
Lähdin ekaa kertaa Hukanhautaan bussilla - nyt tähän mennessä olen käynyt siellä kerran pyörällä, kerran bussilla ja viimeksi kävellen :) Ei mikään paha millään noista tavoista.
Paikalla oli jo juhlakansaa, joten otin oman paikkani pöydän äärestä / sohvalta ja tungin näppini herkkukulhoihin (hmm, saisiko tästä sivumerkityksiä? Paree olla saamatta!) :D

Kuvia:
Sankari ite ja taustalla Jani. Heheh, mulla olis ollut sama tilanne (joka on..öö..?) toisenakin kuvana ehkä vielä paremmilla ilmeillä, mutta se oli heilahtanut, höh. :)

Seppo ja kova ote


Juu, Tällä Porukalla miinus Jani - siis Jennan ja Sepon kanssa jatkettiin sitten muutamalle Pikku-Mikkoon! :D Oli aikas mielenkiintoista ja hauskaa; P-M-pubi sijaitsee tossa mun alakerrassa suunnilleen, mutta olen käynyt siellä ehkä kerran Kasi-approssa. Nyt sitä on uusittu, ja olikin tosi mukava tiistai-illan istuskelupaikka :) Sai valita omat musat ja kaikkee!

Siellä sai myös uusia ystäviä ja ilmaista alkoholia - sii-iis joku kanta-asiakas tuli tekeen "korttitemppuja" (meillä oli kortit kun pelailtiin), ja lausuun runoja. Tarjosi sitten juomat. :)

Pikku-Mikosta ulostauduttiin ja jonotettiin vielä snägärillä. - Eipä ollut tosiaan suunnitelmissa lähteä minnekään (varmaan sen huomasi mun pukuvalinnasta; I <3 Lodz ylisuuri valkoinen teepaita ja siinä päällä punainen villatakki), mutta oli kyllä erittäin mieluisaa :D