Okke, tässä vaiheessa matkasuunnitelmia tuntuu ihan hyvältä :)
Ainoot tärkeet jutut mitä en oo viel saanu aikaseks on matkavakuutuksen hankinta ja matkalaukkujen osto! Ainiin, ja se lennon varaaminen, mut ainaki tiedän milloin lähen!

Eli Suomesta pitäis häipyy siinä 13.-14.9., se ois niinku to-pe ennen maanantaina alkavaa kahen viikon puolankielikurssia! Ja eipä tarvi mennä yksin, kun oon mailaillu yhen suomalaisen tytön kaa nyt muutaman kerran! Sekin on tulossa kielikurssille ja asuntolaan (joskin en tiiä tuleeko samaan kämppään mun kaa, niit on muutama eri talo olemassa)... Pitää vaan oikeesti pitää huolta että puhuu enkkua eikä jämähdä helppoon eli suomeen!!

Jep, sit passin saan tossa ens maanantaina, joten seki hoidossa...Ja Kelalleki lähti hakemus. Yliopistolle lähetin just pari hyväksymiskirjettä ym lappua, niin saan noin kuukauden päästä rahaa sieltä päästä, hähhää! No joo, onhan se oikeesti tarpeellista, ku katoin et lento maksaa satasen ja sit jos täytyy siel asuntolassa maksaa vaik takuuvuokra ni siit tulis taas parisataa.. Hui, kertyy, kertyy...

Tänään sain myös Erasmus-tuutorilta mailin.. SIIS, mulle on ennenki tietty mailaillu joku nainen, mut se onki kai sellanen isomman ryhmän tuutori..Nyt mailas joku 21-vuotias tyttö, lähetti kuvan ja kaikkee :) Varmaan vie mua ja muita sit bilettään, hähääh! Seki aika tärkeetä, eikös? ...En tiiä et kuinka isoo ryhmää se sit "hallinnoi", ku oli vaan mun osote lähetetyissä..Mut ei kai ne voi määrätä aina yhelle vaihtikselle yhtä vastaavaa, vai?! Ois ehkä jo vähän ylihuolehtivaa... :)

Aijai oon katellu ihmisten kuvii ku ne on matkaillu Enkussa ja Islannissa ja vaikka missä! Kauhistus! Ehkä mäki voisin jo lähtee!!! ...Parit tapaamiset ja biletykset ja nurmella makoilut ja sit se ois niinku lähtö! Hui!! (Ei, ei mua vielkä jännää) 8)