Colette sit lähti tänään, tossa kuuden aikoihin (Puolan aikaa)... Kokoonnuttiin joukolla käytävälle, ja kauhee mölinä ku se vihdoin lähti matkalaukkujen ja saattajien kaa portaita alas! ;D Jeh, joukko vähenee...

Meil oli eilen sen läksiäisjuhlat. Mä olin sit jotenki mukavuudenhalunen, eli en lähteny mukaan baariin, vaan "piilottelin" hiljaa huoneessani sen aikaa ku ne teki lähtövalmisteluja -- hehhe, tiiän et kuulostaa säälittävältä, mut en ois voinu mitenkään sanoo EI KIITOS jos Colette ois tullu sanoon et Kai Saila lähet kans?!... Jeps, oli parempi sit istuu pimeessä ja oottaa et tietsikka latailis leffaa CDltä.. Niin siis piti kattoo yhelt tyypilt lainattu poltettu leffa Sovitus (jolle on joitakin Oscar-ehdokkuuksiakin nyt, eikö?), mut joko mun koneen tai sen CDn vika, ni tietsikka vaan hyris ja hyris, ja lopulta näytti mulle ehkä 20sekunnin pätkän leffasta. Njuu.

Olin muitaki leffoja sit lainannu, ja ne ku toimi hyvin ni päädyin eka kattoon mulle suositellu Her Best Move -leffan. Kyse on siis amerikkalaisesta teini-rakkausleffasta, jossa keskusteemoina on lisäksi futis, mahdollinen avioero, valokuvaus... KÄÄK, ihan karseeta amerikkalaista teinihyttyä, pyyh! Joo, luultavasti Disney-leffa, tai siis ihan samanlainen ku sellaset on! ...heheh :P

Toinen leffa minkä sit katoin viel yöllä oli Wristcutters - a Love Story, joka sit oliki hyväh! :D Kattokaa se jos näätte vuokraamossa tms :) Sama pääosajätkä ku esim Almost Famousissa (tai mä muistan sen pojan erityisesti siitä), eli Patrick Fugit (mahtava sukunimi! -oiskohan tekastu?).

Tänään ihmiset ois taas menos ulos, mut eeeen tiiiääääh.... On taas niin kotikisufiilis, ELI vois vaan katella leffoja ja siinä sit juoda oluen - tai teetä jos siltä tuntuu :) Nuh, pitää kattoo et mikä fiilis tossa parin tunnin päästä! Nuh, tässä kiva yhteiskuva eiliseltä - niin me otettiin ihan KUNNON yhteiskuva kaikista jotka oli paikalla, mut laitan sen/niitä versioita tänne myöhemmin, ku mun kamerassa ei ollu yhtäkään :D:D

1235414.jpg
Colette siis punapaitainen vasemmalla :) Kuvassa myös (vas.) Aynur Turkista, Ruben Ranskasta, Ina ja Martin Saksasta. (Alarivi, vas.) Flo Ranskasta, Kelly Irkuista, Kate Georgiasta ja Miina. :)