Mikä kysymys! ...Kissat on vaan niin söpöjä, mä voisin ottaa syliin nyt kisunpennun ja silittää sen pieniä tassuja . . . joo, näin eilen telkasta kissanpennun... ;D Saukko olin edellisessä elämässäni. Siis uin paljon ja leikin vedessä. Tässäkin elämässä. Ja laiskiainen?...No, se liittyy tämän hetkiseen purkautumiseen:

Kuuntelen Sugababesin singlejä, jotkut on ihania ja pari tanssittaa :) Tänään nukuin kymmenen tuntia. Oisin jatkanu unia, mutta pöydällä kännykkä alko muistuttaa jostain asiasta, niin kahelttoista sit nousin sängystä. ...Näin myös mielenkiintosia unia, ja harmittaa etten tiedä mihin bussi olis jättäny mut vikassa unessani, koska tosiaan se nukkuminen katkesi. Joo, mä olen nyt monena, monena iltana katellu telkkaa niin pitkään, että pää nuokkuu ja silmät menee kiinni ja pätkiä ohjelmista unohtuu...Heh, tää on aika ihana tilanne! :D Ei oo kiire nukkumaan iltasin, koska ei oo aamusin herätystä (paitsi keskiviikkosin pitää mennä koululle jo kymppiin, mut tällä viikolla täysin täysin täysin unohdin koko kurssin olemassaolon!) Mut pitää kyl sanoa että mulla on tällä hetkellä tosi kadehdittava tilanne (ainaki kaikki samanmieliset vois kadehtia), koska tosiaan oon vähän niinku lomalla, ja tälläkin hetkellä mätän naamaani karkkia. Kello siis tulee puol kolme ja tää on mun "aamiainen". Heheh!! :D

Eilen oli sitte "krapulapäivä" - kävin ostaan Makuunista karkkeja ja makasin koko päivän videoiden edessä! Herrat sentään, ei onneks ollu sitä krapulaa, vaikka keskiviikkona tuliki juotua punaviiniä, britti- ja suomalaista siideriä (joskin jälkimmäistä vaan maistelin), olutta, mansikka-maito-Baileys-drinkki, maistelin myös vodka-energiajuomaa (eikö se sitä ollu). . . ja maistelin muitakin. Mutta! :D Oli todella kiva ja mahtis ilta, vaikka se loppu menikin taas aika mystiseksi! ...ja rahaa paloi.

Menin siis keskiviikkona kulttuuriantropologian kokeen jälkeen Jennalle; kävelin ne noin viisi kilsaa, olen ylpeä itestäni! Siellä oli Partylite-esittely, eli kynttilöitä suurimmaksi osaksi...Laitoin siellä jo rahaa menemään, tilasin muutaman jutun ;) Jäin sit tyttöjen kaa hengaamaan, oli oikein mukavaa. Lopulta lähettiin kaupungille, ja mä käväsin vaihtamassa urheiluhousut farkkuihin ja laittamas vähän meikkii naamalle. Onneks alotuspaikka oli tossa alhaalla, eli käytiin Pikku Mikossa  - Feverissä (mun eka kerta siellä!) - Playssä (eka kerta sielläki!), ja lopulta lähettiin BePoppiin . . . mikä oli ehkä erehdys, koska siel oli HUO-NO-A musaa! Raah! ....no, tanssin ehkä kaks biisiä, vuhuu. Heh, juttelin myös maalarin kanssa (äijät on vaan niin idiootteja. Eipä voi muuta sanoa), ja sit snägärijonoon tunki meitin "seuraks" joku kokoomuslainen, joka RAIVOSTUTTI! Noh, onneks siitä pääs eroon ku jätin tytöt selviimään taksijonoon, ja ite käppäilin kotiin, sohvalle, ja laitoin North&Southin päälle. Aah. Rakkaus <3

Jeps. Pitäis tehä tänään jotain. Mä olen kamala ja paha tytär joka ei menny moikkaan isäänsä isänpäivänä, vaikka se soitti alkuviikosta ja kysy et tuunko :( Mut voin lohduttautua sillä, että mun pitäis oikeesti vaik opiskella ja vähän pestä pyykkiä. Tos keskellä huonetta on lattialla lojunu pyykkikasat ja -telineet nyt ainaki kolme päivää. Kasvatan kasaa sukillani ym joka päivä, mut en oo vielkä saanu niitä koneeseen. Että jos vaikka tänä viikonloppuna ...;)

Aini - vastausta en anna tohon otsikon kysymykseen. En siis tiiä että haluisinko olla loppuelämäni laiskiainen. Tai sen seuraavan. Paitsi tietty jos syntyis laiskiaiseks niin olis onnellinen siitä. Ei ois paineita ;D Mut jos nyt lopettaisin ainaki sen karkinmätön.