Meillä oli halloween- eli Warjobileet tossa torstaina. Annika ompeli mulle lampunhenkihousut, lampun, päähineen ja vaikka mitä, ja mä olin (Annikan avustuksella sekin) löytäny Kontista liivin, mistä se asuidea lähtikin... Keskiviikkona menin auttaan tyttöä sisustamaan kämppänsä jätesäkeillä ja hämähäkinseitillä, ja torstaina sitte menin Annikalle muutama tunti edellä muita vieraita laittamaan tukkaa, meikkiä, ja yleisesti valmistumaan Pursarilla järjestettyihin bileisiin :)

Mulla ei tietenkä ollu kameraa mukana, niin ryöstän suoraan ja lupaa kysymättä Maijan naamakirja-albumista muutaman kuvan teille kateltavaks. Sori Maija; jos et tykkää niin kerro, ja katotaan miten mä voin korvata tämän varkauden... ;D

Tässä Laura-kämppiksen kaa; Laura oli Party Animal ja mä siis Genie :)

Ryhmis1:ssä ylhäällä Tiia, Sanna, Petra, mä, Jonna, Mia; alarivissä Allu ja Lauri

Ryhmis2:ssa Sanna, Jenna, Lauri, Annika, Jani, Margus, Tiia; alhaalla Maija, Petra, Saila, Aleksi ja Jonna.

Annika vaikutti (omansa ja mun asun lisäksi) Sannan, Marguksen ja Jonnan asuihin, ja autto meikkaamaan muutamaa muuta! :D

Jesh :D Oli tosi kivaa, tuli juteltua jolleki venäjän opiskelijoilleki, ja muutenki oli hyvä ja sekava ilta XP Jäin siivousjoukkoihin lopuks, koska tunsin sen velvollisuudekseni kun noin yleisesti aina katoan siivouksen alkessa, heheh... No, emmä paljon tehny, mitä ny tyhjensin toisen vessan roskiksen (eli sidoin jätesäkin kiinni ja nostin pois roskapöntöstä, uuuu), ja laitoin uuden pussin tilalle (uuu!); lähettiin sitten vikoina pois, ja loppumatkasta autoin erästä kännistä pyöräilijää (jätetään nimet mainitsematta ettei kukaan nolostu) joka kaatui pyörällään, vieden mennessään pullopussin - eli otin pussin haltuuni ja kuljetin sitä aika hankalasti loppumatkan kotiin. No jee, kotiin pyöräillessä sitten tajuntaan iski ajatus, että hetkinen, eihän mulla ole muuten mun geniepussukkaa missään - siellä oli siis mun kännykkä! Noh, nopeesti menin kämpille, tyhjensin repun ja taskut perusteellisesti, mutta ei löytynyt kännykkää mistään! :/

Lähin sit siitä samalla pyöräilemään takasin Pursarille! Ulkopaikkakuntalaisille tiedoksi; matka ei ole hirvittävän pitkä (ehkä sellanen "Nealta paikalliseen", you know), mutta se menee vähän sivussa...Noh, yöllä sitten, pyöränlampun kuollessa käsiini, pyöräilin yksin tyhjiä katuja ja teitä tyhjään Pursiseuran taloon - jonka ovi oli jäänyt auki! No, mullehan tää oli hyvä ylläri, koska pääsin sitte tarkistamaan sieltä sisältä kaikki maholliset piilopaikat mihin se mun laukku ois voinu ryömiä... ;P Mutta en ollu onnekas, ja lähin takasin kotiin (tällä kertaa varmistin että ovi oli menny lukkoon). Tienpientareet oli yhtä tyhjiä laukuista ja kännyköistä kuin ne olivat olleet mun mennessä Pursarille...:(

Aamulla...okei, aamupäivällä heräsin ja pyysin Lauraa soittamaan mun puhelimeen, mut ei se soinu ainaka missään kotona (olin hetken epäilly että olisin tunkenu sen kassini sinne pullopussiin, joka tällä hetkelläkin vielä lojuu tuolla eteisessä..). Lauran piti lähtee kouluun, mut mä päätin viel vähän lepuuttaa väsyneitä aivojani (eh-he-he); näin muuten iloista unta, missä löysin geniekassin takkini taskusta! Jee! :D Herättyäni mun oli pakko lähtee ajeleen taas Pursarille. Kello oli jotain 11 tai 12, joten jos olisin tiputtanu kultasen lamppu-kassin kadulle, ei se siellä varmaan enää mua oottais, mut pitihän se varmistaa vielä. Lähinki sit pyöräilee samaa tuttua matkaa. Aurinko paisto kirkkaasti, ilma oli kirpeä ja raikas, mut enpä tälläkä kertaa nähny mitään epäilyttävämpää kuin muovipussi jossain tippuneiden lehtien alla. Seki oli tyhjä. Vein roskiin.

No, helpotus tuli lopulta ku Laura tuli kotiin ja ilmotti, että sille oli ilmotettu että mun kassi oli Sepolla! :D Jee! Seppo oli siis siivoustiimissä myös, ja sille oli päätyny tavarat jotka oli "unohtunu" paikalle - ööööö, siellä mä olin iteki, siivoustiimissä, lampunhenkiasu päälläni, ja joku löytää kultasen lampunhenkilamppukassin ja aattelee et hmm, joku on unohtanu tän tänne, voi harmi.....No joo, ei voi syyttää muita ku ite kerran sen oli jonneki jättäny...;P Mut olipas ihanaa saada se takas!!! Ei tarttenu soittaa iskälle että sulkis sen liittymän, ja sit jonneki poliisille että tällänen kännykkä ois nyt kadoksissa, ym ym...;D

Illalla sit menin pubivisaan, minne Seppo toi mun laukun ja sen sisällä olleen kännyn. ...Meitin joukkueella ei ehkä menny kovin hyvin (ne kysymykset oli sikavaikeita!), mut sen jälkeen mentiin pohtimaan kauhuleffoja Filmtowniin. Päädyttiin johkuun japanilaiseen, tais olla Apartment 1303... YYYY!!! Mä en enää ikinä haluu nähä kauhuleffoja! XO ...heheh, päädyin kattomaan melkein koko loppuleffan sormien välistä niin, että näin vaan tekstit, ja hämärästi kuvaa...Nimittäin yhes vaihees päähenkilönaisen taakse ilmesty suu auki oleva kuollut tyttö, ja sen naama oli vaan niin kamalan näkönen ja vääntyny...ja Tiia, joka istu mun vieressä sohvalla, kirkas just sen takia niin kamalasti, että mul meni pasmat sekasin ja en kestäny enää yhtään kauhua! HAH! ;) No joo, ehkä en ollu ainoo pelästyny, sillä Tiia joutu tuleen nukkuun mun sohvalle, ku se ois muuten joutunu nukkuun yksin kämpässään - ja niin mäki oisin joutunu, ku kämppikset oli muualla, niin täähän meni hyvin ;D Enkä nähny ees painajaisia, jee!

Tänään sit on pyhäpäivä (Pyhäpäivä? Pyhäin miesten päivä? joku tollanen...), ja kaupunki on kuulemma autio. Mä haluisin mennä kuvaan sitä mun uuteen matkailushowhon Joensuusta, mut pelkäämpä etten saa ketään kuvaajaks..Katos, kuvaaja pitää olla, ku mä oon kuitenki suuren osan siellä kameran edessä XD No, leffaan mä aattelin lähtee kuitenki! Up, originaaliversio, tulis tossa 15:30 (ellei Tapion sivuilla ollu väärää tietoa ja leffateatteritki on tänään kiinni...); nyt meen suihkuun ja sit lähen hankkimaan lippua (yksin pitää menemäni kun ihmisillä ei oo rahaa eikä aikaa. Mullakaan ei oo rahaa, mutta on kyllä jo  aiemmin ostettu sarjalippu niin eipä sitä rahaa tarvi!)...Kattoo et saisko vähän jotain videokuvaa keskustasta kuitenki, voihan sitä kuvata vaan rakennuksia ja liittää sitä myöhempiin kuvauskertoihin sitte... Niin, siis tää matkashow toteutuu sitte vasta ku joku tietäjä tulee kertomaan mulle miten mä saan tehtyä videoklipeistä elokuvia. Siis perjaattees osaan, mut ne klipit ei näy koneella, ku yritän avata ne ohjelmaan - -  -äh, en osaa selittää, tulkaa nyt vaan tänne ja auttakaa! NIIN! Moi ;)