Heipat! Vitsit mä oon ahkera nyt... :D

Siis en koulun parissa, vaan blogin päivittämisessä... Mut ei oo mun vika etten käyny torstaina tai tänään koulussa!

Eli torstaina menin aikaseen koululle palauttaan kirjastoon luentokansio-systeemin (hain myös kopiot - jotka tuliki maksaan n.24sł, mut joo, pitää vertailla hintoja eri paikoissa vaan). Mut joo, voi olla et niit sivujaki oli tosi paljon ("kuittiin" oli merkitty numero 600-jotain, mut en vaan voi uskoo et niit on NIIN PALJON, ni ehkä se ei ollu sivumääräluku ollenkaan...).

Piti sit hoidella myös muutama virallinen juttu, ja ONNEKS törmäsin irkkulaisiin eli Kellyyn, Coletteen, Jamesiin ja Brianiin, ja ekan ja vikan mentoreihin! :D Colette, James ja mentorit opiskelee samaa ku mä, noin suunnilleen, ni et hoidin asioitani sit niiden kanssa - esim nyt saan viikon päästä laitokselta ID-kortin (opiskelijakortti), ku aikasemmin oon käyttäny ISIC:iä. Ostin myös lipun illan bileisiin. Sit kuljin vähän aikaa irkkujen & mentorien kaa, ja sit jotenki päädyin shoppaileen tyttöjen kaa! Mul alko torstain eka tunti klo 15, ja kello oli sen verran ettei mulla ollu aikaa mennä dormille syömään ja hakeen kynät&paperit, mut aattelin et selviin ilmanki (siis ostin kyniä kaupasta ja aattelin et käytän aamuisia kopioita sit kirjotuspapruina), MUTTA kaupassa huomasin et kello oliki jo vähän yli kolme!! UUPS! Mut hei, olin kattonu puol tuntii aiemmin kelloa ja jotenki ymmärtäny, et mul oli viel yli tunti aikaa... No hei; mä sentään aioin mennä tunnille ku olin ostanu kynät ja kaikki! Noh, ostin sit yhen t-paidan, eli ei ollu ihan hukkareissu. 8)

Mentiin sit kämpille, jossa tein ruokaa. Olin et VÄSY - ei ois millään jaksanu lähtee sit torstain tokalle tunnille (alko klo 17:30), ja oikeestaan päätinki etten mee ;). Mut sit ku kello oli vähän yli viis, ni tuli ahkeruus-vaihe ja lähin käppäileen koululle (hyvä, minä!!). Mut sit jostain ihme syystä ku menin luokkahuoneen ovelle ja koputin, ni se oliki lukossa se ovi... Menin alakertaan ja kysyin ekoilta vastaantulleilta opiskelijoilta et voisko ne auttaa... Ne sit kävi tsekkaan sen oven kanssa, ja sano ettei se oo ees luokkahuone vaan proffan huone..heh! No, ne myös selitti, et joskus tunnit on eri laitoksilla eli eri rakennuksissa, ja luultavasti tääki. Olin jo siinä vaiheessa niin myöhässä, et päätin lähtee takas kämpille! Sitä paitti, mitens mä olisin selvittäny mitään asiasta, ku en ees tiiä et missä ois ollu lähin kone - netti - tms!! :) Eli tässä HYVÄT syyt miksen menny kouluun torstaina!

Kävin Tescossa ostaan vähän evästä, ja sit kaaduin siin pihalla ku siin on pahoja "rappuja" :( :( Au au polvi särkien sit hyppäsin tramiin, joka vei mut omalle pysäkille (matka ei ois ollu pitkä mut en halunnu kävellä kipeellä jalalla!). Torstai-iltana sitten otinki vähän enemmän ku aattelin (huom. viime tekstin "En kyl aatellu juoda mitään/paljonkaan" - heheh!!). Mut joo, oli taas älyttömän kivaa (sit ku päästiin baariin ja tanssimaan), ja mulle tarjottiin ja tarjosin takasin (siis Colette osti mulle drinkin ja mä sille Bacardi Breezerin, ja myöhemmin Kelly osti oluen, mut sit oltiin lähössä ni en tarjonnu sille, tällä kertaa)... Oli taas mielenkiintosia tapahtumia (pari Erasmustyttöä suuteli puolalaisen jätkän kaa - kolmestaan... OMG ;D), ja loppuillasta yks Ramon sammu baariin (oli sen synttärit ni oli vähän ottanu enempi), sit se talutettiin taksiin missä se oli oksentanu - saavuin toisella taksilla pihaan ku ne muut matkustajat siivos sitä takapenkkii ja Ramon makas sammuneena asvaltilla! No joo, joillaki meni näköjään vähän liian lujaa ;D

Perjantaina, noin 4-4½ tunnin unien jälkeen piti herätä & valmistautua lähteen Pilatekseen. Väsymyksestä huolimatta oli taas tosi kivaa! :) Sen jälkeen Anitan kaa ostettiinki ranskikset, eli oliko siitä tunnista sit mitään hyötyä? HEH! Kotiin ku pääsin ni kävin suihkussa, siistin mun kauheen sekasta puolikasta meitin huoneesta, ja sit luin vähän - jossain vaihees otin päikkärit ja nukuinki viiteen asti! :D Tää päivä on menny tälleen oleskellen, mut eipä siinä mitään! Aini; niin siks en käyny KOULUSSA tänään että on joku ihme lomapäivä eli koulut ei ollu ees auki! HAH! ...Joo...Ei mul oo ees tunteja perjantaisin, ellen sit ota jotain ens viikolla...

Nyt pitäis mennä nukkuun, ku huomena lähetään tästä jo klo 5:20!!! AAMUSTA! AAARght!!!
Eli lähetään aamujunalla - kestää n. 5h kuulemma - kaupunkiin nimeltään Wrocław! Lonely Planet -kirjassa sanotaan näin: Puolan neljänneksi suurin kaupunki; Puolan Venetsia; ...No joo en löytäny muuta mielenkiintosta ja nopeesti mainittavaa nyt, mut kerron sit omat mielipiteeni matkasta! Ollaan siis la-su yö hostellissa, ja meitä on lähössä n. 13 tyyppii :D

Hyvät yöt ja hauskaa viikonlopun jatkoa! Tässä pari kuvaa eilisillalta ja aiemminki otettuja:

978365.jpg
Maitoa ja pohjalla hunajakerros. Annos odottaa vielä kiehuvaa vettä ja kunnon sekoitusta :D

978368.jpg
Meitin ovi ja jotain tarroja siinä. Osaako kukaan muuten kääntää - ei ole ainakaan puolaa tuo...

978370.jpg
Teiksma (Latvia) osti täältä chinchillan. Kuvassa myös James (irkku), Philipp (saksi) sekä Aynur (turkkilainen).

978373.jpg
Biletytöt. ;D Tämä siis torstain bileistä (en muista baarin nimeä) - Sori kuvanlaatu -

978375.jpg
Eikö mulla oo oudoimmat kuvat vai mitä?! ...No joo, yritin löytää kivaa naamakuvaa mut oon kaikis niin kauheen näkönen; saatte ihailla mun paksuja jalkoja sen sijaan ;) (hyvä yritys Vuoden Turhimmaksi Kuvaksi - heti ovi-kuvan jälkeen!)

978377.jpg
Tanssilattialla oli tungosta ;)

978379.jpg
Sammunut Ramon... Raakaa ottaa ihmisestä kuva tossa tilanteessa, eikö? 8)

978380.jpg

Kutsukaa mua nykyään Saila Saarileuksi, kiitos. ...Tämä siis junalippu huomiselle! KAIKKIEN sukunimet oli kirjotettu väärin (kuten Miinan tuossa, siis pitäisi olla normi -nen-pääte) Kyllä ne osaa täällä Puolassa! ;D