Mulla ei ole tässä vaiheessa valitettavasti antaa enempää kuvia pikkujouluista, koska eihän mulla ollu kameraa mukana...:) Muutaman foton itestäni sain Suvilta, ja tässähän ne - vaikkei kyllä kokovartalokuvaa että oisitte nähny sen pikkumustan - tai oli niissä Suvin lähettämissä yks mekkokuvaki, mut vedin naamani siinä sellaselle mutrulle etten kehtaa sitä mihinkään esille laittaa! ;D

 

Kaksi naamakuvaa Tampereen pikkujouluista: (HAHAH on mul vaatteetki päällä tossa!!!

 

Halloweenin kunniaks Humpan kahvilas myytiin Turkinpippurimuffinseja, ja pitihän sellanen maistaa! Ei ollu mikään paha ;P Humppa-seurana Mira.

 

Yliopiston päärakennuksen aulassa on milloin mitäkin näyttelyitä ja muita, joista noin 90% missaan koska ei mulla oo asiaa sinne paitsi kirjastossa vieraillessa - tälläsiä vanhoja (ja erittäin huvittavia) laitteita oli näytteillä kerran ku olin tulossa sieltä librarystä. ...Välillä menee hermo tähän mun kannettavaan, mut on se ehkä kuitenki tehokkaampi ja näppärämpi kuin toi tossa kuvassa!

 

Kaksi kuvaa glögi-joulutorttu-prosemmanpalautus-illanvietto-hengailusta! ;D Sohvalleni mahtuivat Petra, Tiia, Sanna, Annika ja Jani (joka on selvästi vähän suruinen että sai päätypaikan).

Hämyinen kuva: Margus, Mira ja Laura.

 

Fazerin joulukalenteri!!!

*haluu jo avata kannen...*

Ja tälläinen sieltä sitten paljastui 1.12. :D - sori huono kuvanlaatu, nää on kännykameralla napattu :]

 

Ilta(päivä)valaistusta huoneessani :) - joskin ei oo enää telkan päällä noi kynttilät, koska se päällys kuumeni vaikka kynttilät olikin alustoillaan...

 

Ropetusta ja "jumalana" Allu ;D

Pojat keskustelee, edessään meitin pelihahmot ja pari noppaa.

 

Viimeinen kuva tällä kertaa! Silvin tapasin marraskuussa Lahessa; tässä ollaan päädytty pelottavan joulupukkikasautuman luokse. *Juokse ennen kuin ne saartaa meitit!*

 

Tosiaan, kiitos mielenkiinnosta, ja sori ettei oo enempää kuvia laittaa! ...eikä sitä tekstiäkään, ku en ny millään jaksais mitään kirjottaa, ja sitä paitsi mä oon superkiireinen tonne ens keskiviikkoon asti ni en ehtiskä mitään kirjottaa! 8)

Nauttikaa joulukuusta ja jouluaaton lähestymisestä ja joululoman mahdollisuuksista ja - ollaan yhteyksissä! :D